Home » Články o Facebookových reklamách » Co to jsou Facebook reklamy a jaké jsou základní typy?

Co to jsou Facebook reklamy a jaké jsou základní typy?

Jako Facebook reklamy označujeme reklamní sestavy zobrazované v pravém rámečku sociální sítě Facebook.com označeném jako reklama. Od Facebooku si můžete zakoupit zobrazování určité reklamy (nadpisu, obrázku a reklamního textu s odkazem na Facebook stránku nebo běžnou internetovou stránku), přičemž platíte za počet prokliků (PPC) nebo počet zobrazení (PPM).

Základní typy reklam

Existují dva hlavní typy reklam na Facebooku dle cílů propagace :

  • a) Reklamy pro obsah, který je na Facebooku
  • b) Reklamy pro obsah, který je mimo Facebook

První možnost je určena pro propagaci Facebook stránek, Facebook událostí a Facebook aplikací. Reklamy jsou obohaceny prvkem, který přímo vybízí k interakci – tlačítko to se mi líbí, resp. odpověď na pozvánku v případě událostí. Cílem těchto kampaní je nejčastěji navýšení počtu fanoušků Facebook stránky, rozšíření povědomí o události (soutěži, reklamní akci apod.) případně rozšíření Facebook aplikace.

Druhá možnost umožňuje propagovat jakoukoli internetovou stránku zadáním její adresy. Můžete tak jednoduše vytvořit reklamu odkazovanou na konkrétní cenovou akci Vaší společnosti či kategorii zboží, jehož prodej potřebujete podpořit.

V případě zúžení našeho zájmu na propagaci – nákup reklamy na Facebooku, je situace jednodušší. Zajímá nás odpověď jen na jednu otázku.

Omezení reklam

Reklamy a propagované produkty musí splňovat podmínky uvedené ve směrnici společnosti Facebook pro reklamní systém.Kromě samozřejmého zákazu klamavých a lživých reklam se na Facebooku nesmí propagovat obsah pro dospělé, tabákové výrobky, zbraně či služby fungující na principu sázení přes internet. Úplné znění pravidel je k nalezení přímo na Facebooku. Problematické může být propagovat předplacené služby a alkoholické výrobky, které lze při splnění určitý výjimek uskutečnit. My všechny tyto pravidla samozřejmě známe a pro naše klienty dodržujeme. Pokud se rozhodnete pro spolupráci s námi, nevystavíte se žádným problémům ze strany Facebooku.

, ,

Kontakt