Facebook Marketing

Facebook Marketing
Facebook je sociální síť, která spojuje lidi na osobní, ale i profesionální úrovni. Sociální síť Facebook umožňuje její uživatelům navzájem komunikovat, vyměňovat a zveřejňovat fotky, videa či webové odkazy a tím udržovat a rozvíjet vztahy s přáteli a známými.

To co získáváte vaší přítomností na sociální síti Facebook je právě vnesení osobního charakteru do komunikace se stávajícími i novými zákazníky. Osobní reakce, příspěvky či doporučení vašich produktů a služeb na Facebooku jsou nenahraditelným zdrojem reálných referencí. Okamžité virální šíření vaší myšlenky a povědomí o vašich produktech a službách tak přímo přináší lepší výsledky vašemu webu či eshopu.

Objevte Vaše možnosti jak profitovat s Facebookem
Předpokladem úspěšného přístupu k Facebook marketingu je kombinace dvou základních principů. Prvním z nich je socialni sdílitelná a šiřitelná myšlenka vhodná pro danou cílovou skupinu. Druhým, neméně důležitým principem, je nástroj nebo způsob, jakým se zmíněné sdílení a šíření umožní. Čím je sociální aktivita pro dané publikum přirozenější a intuitivnější, tím větší šance na úspěch.

Sociální síť Facebook se v lednu 2010 stal nejvíce navštěvovanou stránkou na internetu. To jednoznačně dokazuje, že Facebook představuje reklamní kanál, jehož potenciál by podobně jako v případě Google Adwords reklamy, neměl nikdo přehlížet. S byznys využitím Facebooku na Slovensku jsou však spojeny i marketingové výhody, které nelze dosáhnout pomocí jiných reklamních kanálů.

1. Aktuálně je na Facebooku registrovaných více než 1,55 milionu slovenská uživatelů, z nich je přes 1,25 milionu je starších 18 let. To znamená, že Facebook reklama umí tak v současnosti oslovit více než polovinu aktivních Slováků na internetu.

2. Více než 50% registrovaných aktivních uživatelů se přihlásí na Facebook alespoň jednou denně. Aktivita uživatelů Facebooku přitom stále roste as ní přibývají i možnosti a výhody, které Facebook reklama přináší.

 
Facebook-Marketing

3. Momentálně jsou nejrychleji rostoucí věkovou skupinových na Facebooku uživatelé nad 35 let. To vyvrací tvrzení, že Facebook reklama může oslovit jen teenagerů. Facebook jako reklamní kanál je vhodný pro všechny typy produktů a služeb. Facebooku se nedá popřít ani vysoká kúpyschonosť jeho návštěvníků. Vždyť více než půl milionu uživatelů má nad třicet let.

Facebook aplikace
Facebook aplikace mohou mít různou podobu, počínaje záložkou, soutěží, kvízem, hrou, dokonce vaší vlastní televizí, až po zobrazení celé vaší web stránky přímo na Facebooku. Cílem každé z těchto aplikací je oslovit cílovou skupinu vašich zákazníků a zajímavě prohloubit zážitek, který si z vaší Facebook stránky odnesou.

Facebook Reklama
Propagace Vaší společnosti, produktů a služeb prostřednictvím Facebooku poskytuje výhody, které nelze dosáhnout reklamní kampaní v jiných médiích. Klíčem k úspěchu je efektivní cílení reklamních odkazů na Facebooku. To znamená, že reklama na Facebooku se zobrazuje právě tím uživatelům Facebooku, jejichž profilové informace naznačují, že se mohou stát vašimi budoucími zákazníky.

Facebook Stránka
Poutavá Facebook stránka je základem Vaší přítomnosti na Facebooku, neboť představuje váš veřejný profil, kterým se prezentujete přímo uživatelům Facebooku. S každým uživatelem Facebooku, který se stane fanouškem vaší Facebook stránky, se rozšiřuje okruh lidí, kteří se o vás na Facebooku mohou dozvědět a sami se stát vašimi fanoušky.

Podívejte se i na jiné reklamy.

Kontakt