Home » Reklama » Reklama Etarget

Reklama Etarget

Reklama Etarget je plnohodnotný reklamní nástroj, který je ideální pro zvětšení pokrytí vaší reklamy, vedle reklamě Google AdWords.

Přesto, že reklama Google AdWords má své výrazné výhody, i kontextová reklama Etarget má co nabídnout.

Pokud je reklama Etarget nastavena optimálně, umí systém Etarget přivést velmi kvalitní návštěvnost, která vedle zvyšování povědomí o vaší firmě a značce („brand“) umí i přímo prodávat.

etarget_s_klucoveslova_2

Reklama Etarget a 6 hlavních předností:

  • široký zásah reklamy ( 1288 www stránek , které zahrnují témata jako zpravodajství, bulvár, auto-moto, cestování, IT, hobby, inzerce, kultura, životní styl, marketing a finance, reality, sport, regiony, zdraví, …)
  • přímé cílení na vybrané portály  včetně zoznam.sk, azet.sk, sme.sk, topky.sk, pravda.sk, hnonline.sk, eTrend.sk, Strategie.sk, JOJ.sk, Markiza.sk apod., které jsou mimo dosah reklamy Google AdWords )
  • platba za výsledek , tj jen za reálnou návštěvu web stránky inzerenta
    (reklama Etarget využívá model účtování pay-per-click, čili samotné zobrazení vaší reklamy je zdarma. Platíte až, když vaše reklama zaujme natolik, že na ni někdo klikne.)
  • nevtíravá a návštěvníky akceptovaná forma textové reklamy s možností zobrazení ilustračního baneru .
  • přesné cílení na potenciální zákazníky a vybranou cílovou skupinu  pomocí slov popisujících zájmy vašeho zákazníka, pomocí klíčových slov pro váš produkt, podle regionů, cílení na mobilní zařízení,…
  • re-marketingové cílení reklamy pomocí funkceretarget„(umožňuje připomenout vaši nabídku lidem, kteří váš web již navštívili pomocí zobrazení reklamy, která je sleduje na web stránkách síti Etarget )

 

rrrrrrrrrrrrrrrr

 

Etarget reklama je efektivní i za hranicemi Česka

Jestli sahají cíle vaší společnosti i mimo území Česka, reklamu Etarget byste neměli vynechat ani jinde. Pokrytí internetové populace reklamou Etarget dosahuje v Polsku až 80% a na Slovensku dokonce až 95%.

Pokud chcete oslovit vaše zákazníků v Německu , kontextová reklama Etarget by měla být spolu s reklamou Sklik (Seznam.cz) a AdWords (Google.cz) součástí vaší propagační strategie.

Jak reklama Etarget přináší zákazníky?

Na to,  aby byla reklama Etarget úspěšná, je zapotřebí promyšlená strategie reklamní kampaně.  Vše od struktury reklamní kampaně, přes návrh reklamních odkazů (propozice a ilustrace) až po přiřazení klíčových slov k jednotlivým odkazem, musí sloužit jedinému cíli. Tím je uskutečnění požadované konverze návštěvníka (nákup, objednávka, kontakt).

Reklama Etarget má větší přínos, než se může na první pohled zdát
Kontextová reklama Etarget funguje zčásti podobně jako reklama v printy (letáky, časopisy), rozhlase, televizi, billboardech atd. Informace , která se touto formou propaguje, se v uživatelích uchovává a později často používá k opětovné vyhledání produktu nebo služby.

Kontakt